27.10.2013

KUUKAUSIEN MEININGIT

1. Kesä kaappiin, syksy esiin.
BeFunky_VintageColors_1fdf.jpg
2. Leikkasin otsatukan ja nyt kaipaan edellistä reuhkaa. Bailasin myös Mintun kaa.
BeFunky_Instant_2.jpg
3. Sunnuntaihehkeys + Ronjan rakkautta
BeFunky_036.jpg
4. Tää on sitä taiteellista. + Nikot.
BeFunky_039.jpg
5. Käytii hohtokeilaa. ( olin ekaa kertaa ikinä ja olin aika machine )
BeFunky_VintageColors_1.jpg
6. Oon tykästyny tekoräpsyihin ja hiuksiin, purr
BeFunky_VintageColors_1.jpg
7. Vein vaatteita kirpparille myyntiin, sain tuottoo ilahduttavasti
BeFunky_VintageColors_134.jpg
8. Tein Nikolle synttärikakun. Mmm..
BeFunky_014.jpg
9. Mitä tähän voi nyt sanoo? - no, otin itestäni 100 kuvaa sinä päivänä.
BeFunky_020.jpg
Moni on varmasti huomannut sen, että olen postaillut yllätysyllätys aika harvakseen. Pahoittelut siitä! - oon pistäny tän kaiken tän syksyn piikkiin, on pimeetä, koleeta, ankeeta, ynnä muuta, joka vaikuttaa muhun ilmeisesti aika mullistavasti. Joten, tässä teille pieni kuvapläjäys mun kuukausista. Selvensin tietysti kuvien tapahtumat. 

9 kommenttia:

  1. Oisit vaan myynny noi vaatteet blogissa ! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noiden kuvaamisessa olis menny varmaan kuukaus :D mut mulla on jäjellä kyllä vielä muutamia vaatteita, oon laitellu niitä tonne facebookkiin myyntiin! :) mut voin laittaa tänne bloginkin puolelle jossain vaiheessa! :)

      Poista
  2. kerro täällä seuraavan kerran ku myyt kirpparilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees! voisin oikeestaan laittaa jo nyt kohta! :)

      Poista
    2. http://psafkirppis.blogspot.fi/

      Oon nyt laittanu muutamia myyntiin! :)

      Poista
  3. Ihana blogi siulla :3 jään seurailemaan! :)

    http://nolifestyleblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onks toi sun vaaterekki ikeasta? ja onks se hyvä ja hienon näkönen? Ku ikean sivuilla kalliimpi rekki ois hienompi mut toi mikä sullakin kai on niin se on halvempi mut näyttää ihan kamalalta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On juu. Makunsa kullakin, kannatan hommaamaan sellaisen, mikä omaa silmää miellyttää! :) Sillä se on vain vaaterekki! :D

      Poista