21.11.2012

RENEGADE WINTER FESTIVAL @ JYVÄSKYLÄ

Infected Mushroom - Heavyweight
Infected Mushroom - Shakawkaw ( vibe tribe remix )



He ovat täällä, Jyväskylässä. VIHDOIN! Nää on mun ekat reivit, joihin koskaan meen, mikä kuulostaa aika hullulta, sillä oon kuitenkin kuunnellut kyseistä musiikkia monta vuotta. Mutta nyt tulevana uutenavuotena voisinkin tehdä pienen uudenvuoden lupauksen että alan käymään lähes jokaisessa mielenkiintoisessa mestassa. Mutta palataan nyt vielä näihin Renegade pippaloihin. Silloin kun liput tuli myyntiin niin olin ihan kauhuissani että kerkeenkö ostaa liput  mutta ihan hyvinhän niitä näyttää vielä olevan jaossa, joten turhaan heräsin agre päiväunilta paniikki jyskyttäen takaraivossa. Jouduin tilailemaan sitten liput myös miehekkeelle, joten jäi saamatta vippi lippu ostettua + ystävät joiden kanssa olen lähdössä eivät hommanneet vippiä, joten olisin luultavasti yksin riehunut toisella puolella.  Mutta varmasti tulee olemaan hyvä meno ilman vippiäkin. Olisin muuten hehkuttanut tässä lippua mutta ihan rahaa säästellen tilasin liput fiksusti s.postiin. Oikeastaan oon menossa ihan pelkän Infectin vuoksi tuonne mutta onhan se mahtavaa myös nähdä esim tuo Proteus ja Orkidea. Pendulumista ei hirvee intovyöry tullut kun tajusinkin että kyseessä on vain dj setti.

6 kommenttia:

  1. mukavan olonen blogi (--: jään lukijaks !

    ps tsekkaa mun blogi !
    pps demittäjät rules (;

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihana blogi, ja tää ulkoasu on niin kiva!! Olis kiva jos kävisit tsekkaas mun ja kaverini yhteisen blogin :

    http://nennandmaija.blogspot.fi/

    VastaaPoista