5.6.2012

UUTTA KARVAA

Tilailin Rapunzelista maanantain piristykseksi uudet 60 cm hiukset. Tilaajalahjaksi tuli hius donitsi mukana, jolla löytyy varmasti käyttöä jossain vaiheessa. Huuto.netistä tilatut 50cm pidennykset ajoivat asiansa hienon reippaasti yli puol vuotta ja nyt toivon todella, että nämäkin kestävät ainakin yhtä kauan hintaa katsoen. Olen kuullut pelkkää hyvää Rapunzelin hiuksista ja nyt pääsin sitten muutaman päivän odottelun jälkeen testamaan nämä ihanaiset.
444
Ihan aluksi kun nämä pisti päähän niin tokasi vaan että nää on ihan överit. Koeajoin tukan seuraavana päivänä Ikean reissussa ja tuntu että tukka oli vain tiellä enkä osannut hallita pituutta. Kaupan päälle kun vettä satoi kaatamalla ja oma tukka meni luonnon käkkärälle niin tukka näytti entistä enemmän överiltä ja niin selvästi hiustenpidennyksiltä. Mutta nyt seuraavan päivän käyttö oli jo paljon helpompaa. Mut kyl sitä vielä toivoo omien hiuksien kasvavan reippaasti edes 40-50 cm pituisiksi.
064
002

6 kommenttia:

  1. Mulla kasvaa hiukset liiankin nopeesti, haluisin että nää kasvais paaaljon hitaampaa kun kokoajan sais olla leikkaamassa että pysyis mallissaan )-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kivat sulle. :( mitä sä käytät/teet niille että ne kasvaa? :D

      Poista
    2. En oikeestaan mitään, mulla on hoitotuotteinaki vaan shampoo ja hoitoaine. Ja jos käytän suoristusrautaa niin lämpösuoja alle :D Ja mää leikkaan ja värjään hiukset ehkä 2-3 kertaa vuodessa koska näitten pitäminen mallissaan ois oikeesti niin superhankalaa :D Joskus kun mulla oli blondit hiukset mulla näky jo seuraavana päivänä värjäyksestä juurikasvu, ihan minimaalinen mut silti :D

      Poista
    3. Onneksi olkoon! :D mä en tiiä oonko tappanu mun omat hiukset kun blondasin kuitenkin yli vuoden mun tukkaa ainakin kerran kuussa :D ei nää oo tykänny sen jälkeen kasvaa.

      Poista
  2. Näinkin sut tänään Seppälässä, kieltämättä pitää sanoa, että oot paljon nätimpi livenä ku kuvissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :) en kyl yhtää tunnistanu sua tai mitään :D oon kyl aina yrittäny kyttäillä Jyväskyläläisiä bloggaajia mut en oo törmänny kun muutamiin. :) kiitos vain <3 :)

      Poista